goldhamster

Alla inlägg den 18 december 2013

Av Tindra Andersson - 18 december 2013 21:31

Förlåt för dårlig uppdatering! jag har bara haft så himla mycket att göra. Men nu springer i alla fall Charlie i sin springboll och har gjort det i 20 minuter. Zimba är i sin bur för han har redan varit ute sin runda. Jag skulle bara påminna alla här att gå in och rösta på mitt bidrag i en jultävling på Hamster.ifokus.se. Om du inte redan har ett acount så gå genast och gör det. Gå in på inlägget som kallas "Rösta på årets julhamster 2013!"

och skicka ett Pm till Imasy! Mitt bidrag är bidarg 15!. Hoppas verkligen ni går in och röstar! Kram på er!

 

Jag kom just på att säga att det faktist är min föddelsedag på lördag! Den 21 december. Ska bli så spännande!! Detta är en bild på Charlie i min säng när jag fick honom på min födelsedag förra året. Han var och är fortfarande så underbar!! Det var faktist mamma som kom på att Charlie skulle kunna vara ett fint namn. Jag hade helt glömt att det faktist var ett av mina apsoluta favorit namn! Så Charlie fick det bli. Ville bara påminna mig själv lite. Hihi..

 

Här kommer en bild när Zimba precis kommit hem till mig!! Han är såå söt! Jag skulle behöva hjälp och bestämma hans födelsedag då jag inte vet när han är född. Jag fick honom hastigt pågrund av hans handikapp:( Han är minst 10 månader°! Något datum? fore så tacksam!!

 

                                                                                                                              




Om mig?..Hamstrarna!

Hejsan! Är en tjej på... Nej,Jag har 2 hamstrar som kallas Charlie och Zimba! Charlie är en LH offwhite.

Zimba är en svart Ds satin KH.

...

Jag vet inte vad detta betyder?

LÄS HÄR! Här får du läsa om B.l.a pyssel,färger,teckningar,hårlag, skötsel och mycket mer!   

Fråga Charlie..Zimba.. eller mig?

4 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013
>>>

Hittar du inte det du söker?

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards